|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZIETWING fungerer stadig ikke,
så i kan intet gøre, andet end at vente.
Vi skal nok skrive en mail når nets har fået
systemet til at køre igen.
ZIETWING 15.01.2021
Desværre er vi lige på dagen for alle vores opkrævninger blevet ramt af, at der er problemer hos nets med størstedelen af alle betalingskort. Vi har fået følgende meddelse fra Zietwing:
Nets afviser i øjeblikket alle Dankort betalinger og kortregistreringer. Vi har været i kontakt med vores Gatewayudbyder og oprettede en sag på det. ACI (gatewayudbyderen startede så ligeledes en sag hos nets for at få det løst, da ACI heller ikke ser at der skulle være noget i vejen hos dem eller hos os. Det er altså ikke ZIETWING den er gal med. Betalinger til Valitor (VISA) derimod, virker som det skal.
VI VENDER TILBAGE SÅ SNART VI VED MERE, SÅ DU SKAL IKKE GØRE NOGET.
________________________________________________________________________________________________________
Kære brugere samt personale i Greve Marina.
Det har været et meget anderledes år 2020 i havnen, vi har dog trods pandemien lykkedes med at få det hele til at fungere, takket være en stor fleksibilitet fra alle.
Med et håb om at tingene normaliseres i den nye sæson, ønskes i alle en rigtig glædelig jul samt et godt nytår!
På gensyn i sæsonen 2021
Havnekontoret er her i december i gang med at tilrette Zietwing, så de fleste af jer vil modtage mail hvor der fx. står at et abonnement er blevet deaktiveret, eller noget er ændret. Dette skal I ikke reagere på.
På baggrund af de nye Corona restriktioner, vil kontakt til Havnekontoret indtil videre kun foregå gennem vinduet. Vær opmærksom på at vinter åbningstiderne er trådt i kraft og er følgende: Onsdag - Fredag 10-12 KONTANTER FRABEDES VENLIGST TAK. Vi har desværre ingen ledige pladser i øjeblikket. Hvis du ønsker at komme på venteliste til en plads, så send os en mail med oplysning omkring længde, bredde og dybgang.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||